Туреччина

 

Автомагістралі в Туреччині

Довжина мережі доріг загального користування в Туреччині становить 426 906 км, з них 177 550 км – дороги з твердим покриттям. Довжина автомобільних доріг (   Отойол   ) 3060 км.

Платні дороги

У Туреччині стягується плата за проїзд автомагістралями в залежності від пройденої відстані. Розмір збору залежить від категорії транспортного засобу. Також окремо оплачуються поїздки по мостах через Босфор.

Категорії транспортних засобів

кіт.транспортний засібопис
один Транспортний засіб з 2 осями та відстанню між ними менше 3,20 м (мотоцикли   *   , автомобілі, пікапи, мікроавтобуси)
2 Транспортний засіб з 2 осями та відстанню між ними більше 3,20 м (джипи, мікроавтобуси, вантажівки та автобуси)
3 Транспортний засіб з 3 осями (транспортні засоби 1 і 2 класів з причепами, вантажівки та автобуси)
6-йМотоцикли (при використанні системи HGS мотоцикли класифікуються як 6)

Карта платних автомагістралей Туреччини

Ціни на шосе в Туреччині

Тарифи на 2020 рік (TRY):

ШосеКатегорія транспортного засобу
один236-й
О-3   Едірне-Стамбул14,75 (1,40 євро)16,75 (1,60 євро)22,75 (2,20 євро)5,75 (0,60 євро)
О-4   Стамбул-Анкара30,00 (2,90 євро)34,50 (3,40 євро)36,50 (3,60 євро)12,00 (1,20 євро)
О-5   Гебзе-Ізмір38,35 (3,80 євро)61,35 (6,00 євро)72,90 (€ 7,10)26,85 (2,60 євро)
О-7   Кіналі Ізміт70,65 (6,90 євро)107,05 (10 євро)146,70 (€ 14)49,45 (4,80 євро)
O-21   Ніде-Адана17,00 (1,70 євро)20,75 (2,00 євро)25,75 (2,50 євро)7,75 (0,80 євро)
О-31   Ізмір-Айдин6,00 (0,60 євро)7,00 (0,70 євро)10,00 (1,00 євро)2,50 (0,20 євро)
O-32   Ізмір-Чешме4,50 (0,40 євро)5,00 (0,50 євро)8,75 (0,90 євро)1,75 (0,20 євро)
О-33   Менемен-Шандарли24,20 (2,40 євро)38,75 (3,80 євро)46,00 (4,50 євро)6,05 (0,60 євро)
О-51   Адана-Мерсін3,50 (0,30 євро)4,50 (0,40 євро)7,75 (0,80 євро)1,75 (0,20 євро)
O-52   Адана-Шанліурфа19,50 (1,90 євро)21,00 (€ 2,10)25,50 (2,50 євро)8,75 (0,90 євро)
О-53   Джейхан-Іскендерун5,50 (0,50 євро)6,50 (0,60 євро)9,00 (0,90 євро)2,50 (0,20 євро)

Земля зі спецоплатою

Стамбул переходить через Босфор

Мости через Босфор – Босфорський міст (Boğaz Köprüsü) і Міст Султана Мехмета Фатіха (Fatih Sultan Mehmet Köprüsü) – з’єднують європейську та азіатську частини Стамбула. Обидва мости є автомобільними. Довжина першого мосту 1560 м, другого 1510 м.

Мости через Босфор у Туреччині

Координати Босфорського мосту:   Google Maps   ,   Google Earth   .

Координати мосту Султана Мехмеда Фатіха:   Google Maps   ,   Google Earth   .

Плата за обидва мости стягується лише у напрямку з Європи до Азії. Зверніть увагу, що готівкові платежі були виключені на Босфорському мосту в 2006 році та на мосту Султана Мехмеда Фатіха в 2008 році.  Тарифи на 2020 рік:

транспортний засібописТариф (TRY)
Мотоцикли (тільки при використанні системи HGS)4,25 (0,40 євро)
 Транспортний засіб з 2 осями з відстанню між ними менше 3,20 м10,50 (1,00 євро)
 Транспортний засіб з 2 осями та відстанню між ними більше 3,20 м13,50 (1,30 євро)
 Автомобіль з 3 осями29,50 (2,90 євро)

Міст султана Селіма Грозного

Міст Султана Селіма Грозного (Yavuz Sultan Selim Köprüsü) — третій міст через Босфор. Готель розташований на північ від Стамбула. Має 4 смуги для автомобілів в кожному напрямку (всього 8). Також є дві залізничні колії. Довжина мосту 2164 м. Висота арки над водою 64 м. Він був відкритий для руху 26 серпня 2016 року.

Координати мосту Султана Селіма Грозного:   Google Maps   ,   Google Earth   .

транспортний засібописТариф (TRY)
Мотоцикли (тільки при використанні системи HGS)15,35 (1,50 євро)
 Транспортний засіб з 2 осями з відстанню між ними менше 3,20 м21,90 (€ 2,10)
 Транспортний засіб з 2 осями та відстанню між ними більше 3,20 м29,10 (2,80 євро)
 Автомобіль з 3 осями54,10 (5,30 євро)

Міст Османа Газі

Міст Османа Газі (Osman Gazi Köprüsü) — підвісний міст через затоку Ізміт у східній частині Мармурового моря. Готель розташований приблизно в 50 км на південний схід від Стамбула. Має 3 смуги для автомобілів в кожному напрямку (всього 6). Довжина мосту 2682 м. Висота арки над водою 64 м. Він був відкритий для руху 1 липня 2016 року.

Міст Османа Газі в Туреччині

Координати мосту Османа Газі:   Google Maps   ,   Google Earth   . Тарифи на 2020 рік:

транспортний засібописТариф (TRY)
Мотоцикли (тільки при використанні системи HGS)82,55 (€ 8,10)
 Транспортний засіб з 2 осями з відстанню між ними менше 3,20 м117,90 (€ 12)
 Транспортний засіб з 2 осями та відстанню між ними більше 3,20 м188,65 (18 євро)
 Автомобіль з 3 осями224,00 (22 євро)

Тунель Євразія

Тунель Євразія (Avrasya Tüneli) — підводний автомобільний тунель у Стамбулі, який перетинає Босфор і з’єднує азійську та європейську частини міста.

Має 2 смуги для автомобілів у кожному напрямку на різних рівнях. Максимальна швидкість в тунелі становить 70 км/год. Довжина тунелю 5,4 км. Максимальна глибина – 106 м. Відкритий для руху 22 грудня 2016 року.

Тунель Євразія в Туреччині

Координати тунелю Євразія:   Google Maps   ,   Google Earth   . Тарифи з 1 лютого 2020 року:

транспортний засібописТариф (TRY)
вагон36,40 (3,60 євро)
мікроавтобус54,70 (5,40 євро)

Заборонено проїжджати через тунель на мотоциклах та автомобілях з причепами!

Варіанти оплати

Для оплати проїзду на більшості автомагістралей потрібен датчик наближення OGS або наклейка HGS.

У той же час на деяких автомагістралях все ще є можливість звичайної оплати готівкою або карткою оператору. Але таких місць менше. Наприклад, на автомагістралі О-3   Едірне-Стамбул традиційна плата за проїзд відсутня  .

Система KGS для оплати проїзду в Туреччині існувала до 2013 року. Її замінили системою HGS, яка є дешевшою в обслуговуванні та створює менше заторів при проходженні крізь платіжні ворота.

Планується, що в майбутньому система HGS також замінить систему OGS.

Наклейка (наклейка) HGS

Система HGS, що перекладається як «Система швидкої оплати», вперше з’явилася у вересні 2012 року і повністю замінила систему KGS до січня 2013 року.

Для роботи системи використовується технологія радіочастотної ідентифікації, яка дозволяє транспортному засобу більше не сповільнюватись при проїзді через ворота пунктів оплати.

Наклейка HGS — ​​це невелика наклейка, яка складається з двох частин.

Одна частина кріпиться на лобове скло за дзеркалом заднього виду. Другу частину необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації системи HGS.

На відміну від системи KGS, при проходженні через пункти оплати вам більше не доведеться зупинятися і прикладати картку до зчитувача. Платіж автоматично списується з рахунку.

Наклейку HGS можна придбати в офісах на виїзді/в’їзді з автостради, у будь-якому поштовому відділенні PTT та у відділеннях Garanti або Isbank.

Мінімальна вартість наклейки становить 35 TRY (€ 3), з яких 5,00 TRY (€ 0) – це вартість самої наклейки та реєстрації в системі, а 30 TRY (€ 3) – це позика на оплату проїзду по автомагістралі.

Як я знаю, що це спрацює?

Наближаючись до пункту оплати, необхідно знизити швидкість до рекомендованої (30 км/год) і рухатися тільки по смузі, позначеній «HGS». Якщо ви їдете занадто швидко або по іншій смузі, сканер може не спрацювати, і вас оштрафують. Сканер знаходиться на лівій стороні вулиці і виглядає як фотоапарат.

  • Коли горить зелене світло, це означає, що сканер розпізнав наклейку, і на дисплеї відображається сума, яку потрібно списати.
  • Якщо індикатор горить жовтим або червоним, сканер не бачить етикетку. Ви все одно продовжуєте їздити, але вам потрібно якомога швидше перевірити баланс.

Якщо ви їздили по платній автомагістралі без наклейки HGS, у вас є 7 днів, щоб придбати її та використати для погашення боргу. У цьому випадку ніяких стягнень не буде. Через 7 днів штраф у 11 разів перевищує вартість проїзду.

Контролювати оплату проїзду планується за допомогою систем фото- та відеофіксації. Як це працюватиме з транспортними засобами, зареєстрованими в інших країнах, поки не зовсім зрозуміло. Крім того, можна передати ці дані до пунктів прикордонного контролю, але це поки недоступно.

Автоматична система OGS (електронний збір за проїзд)

Радіотранспондер, також відомий як тег, був отриманий в офісах платіжних станцій, уповноважених великих банків, мобільних точок продажу, а також в Інтернеті після підписання угоди. Мітка була видана для певного номерного знака і, таким чином, для певної категорії транспортних засобів. Його не можна було передати без повідомлення постачальника. Бирки дещо відрізнялися за розміром і формою залежно від постачальника, і їх можна було замінити протягом гарантійного терміну, який варіювався від трьох до п’яти років. Перед використанням OGS потрібно було зарахувати рахунок тега.

Система OGS передбачала кріплення бирки на внутрішній стороні лобового скла автомобіля, переважно за дзеркалом заднього виду. Однак на деяких марках автомобілів бирку доводилося прикріплювати на внутрішній основі лобового скла. На платіжній площадці транспортному засобу довелося доїхати до пункту сплати збору по виділеній смузі, призначеній лише для OGS. Смуги OGS завжди були крайніми лівими проїжджими смугами, і вони позначені на деякій відстані перед платою. Проте були також додаткові кабінки OGS з правого боку платних майданчиків, призначених для великовантажних транспортних засобів. У верхній частині стенда був позначений знак OGS. Миготливе зелене світло вгорі сигналізувало про його зручність використання. Бирка з акумулятором зв’язувалася з пристроєм зчитування, вбудованим в обладнання для збору проїзду на пункті стягнення плати, коли транспортний засіб проїжджає. Зупинятися транспортного засобу не вимагалося. Однак для уникнення аварій перед будкою було рекомендовано обмеження швидкості 30 км/год (19 миль/год).

Транспортні засоби поділяються на п’ять категорій залежно від колісної бази та кількості осей . Якщо кількість осей транспортного засобу менша за максимальну кількість осей – оскільки деякі осі вантажівки підняті або трактор працює без причепа – інтегрована автоматизована система класифікації транспортних засобівзмінює категорію транспортного засобу, зчитану на фактичну під час проїзду, дозволяючи знизити тариф на проїзд. Плата за проїзд мостом фіксована для кожної категорії транспортних засобів і стягується лише один раз у східному напрямку на двох мостах у Стамбулі. Плата за дорогу встановлюється додатково залежно від відстані між в’їздом і виїздом з автомагістралі для кожної категорії транспортних засобів. З цієї причини на смузі OGS необхідно подавати сигнал при виїзді на автомагістраль. Користувачі OGS користуються знижкою 20% на всіх платних дорогах і мостах Туреччини.

Тег може звучати в двох різних режимах: один звуковий сигнал вказує на успішне складання. Чотири послідовні звукові сигнали означали, що на рахунку тега недостатньо кредиту. Якщо мітка не звучала під час наступних трьох-чотирьох проходів, найімовірніше, або тег вийшов з ладу, або використовувався некоректно. У цьому випадку бірку довелося перевірити в управлінні автомобільних доріг, оскільки неоплачений проїзд більше десяти разів був категорично заборонений

Щоб забезпечити безперебійний проїзд, на пунктах збору проїзду на OGS-смугах немає воріт (крім пунктів на автобані О-5 ). Якщо процес нарахування проїзду не проходить успішно, лампа під дисплеєм електронних повідомлень на виході з кабінки OGS на короткий час загориться жовтим, а на дисплеї з’являється повідомлення « CEZALI GEÇİŞ, KAÇIŞ » (Порушення, втеча) з додаванням категорії транспортного засобу та сума штрафу. Крім того, водія попереджає гучний електронний гудок на будці, а транспортний засіб також фотографують для доказу.

У випадку невідповідної категорії транспортного засобу, рахунок мітки стягується з фактичної категорії. Однак водія попереджає гудок будки, а транспортний засіб фотографують. За кожне порушення на рахунок мітки стягується додатковий штраф у розмірі подвійного максимального збору. Транспортний засіб потрапляє в чорний список, якщо такого роду порушення трапляється більше десяти разів. Транспортні засоби, що внесені до чорного списку, або транспортні засоби без мітки або з міткою іншого транспортного засобу, стягуються штрафом до одинадцятикратної суми проїзду.

Власники транспортних засобів або водії можуть запитати інформацію про своє порушення онлайн або в кол-центрі. Оплата штрафу протягом 15 днів після отримання повідомлення про порушення забезпечує 25% знижку відповідно до законодавства Туреччини

Паркування в Туреччині

У Туреччині немає тимчасових паркувальних місць. Інспектори стежать за вулицями та збирають плату за паркування. У більшості міст є гаражі та громадські стоянки.

У центральних районах великих міст, таких як Стамбул, Ізмір та Анкара, бракує паркувальних місць.

Штраф за паркування в неправильному місці становить 108 лир (11 євро).

Порушення правил паркування в зонах для транспортних засобів з обмеженими можливостями – 216 TRY (€ 21).

Дорожня карта Туреччини

Карта Туреччини

Основні правила дорожнього руху в Туреччині

Обмеження швидкості

Стандартні обмеження швидкості в Туреччині (якщо інше не зазначено на знаках). Автомобілі:

  • в селі – 50 км/год
  • за селом – 90 км/год
  • в дорозі – 110 км/год
  • по трасі – 120 км/год

Автомобілі з причепами:

  • в селі – 50 км/год
  • за селом – 80 км/год
  • в дорозі – 85 км/год
  • по трасі – 90 км/год

мотоцикли:

  • в селі – 50 км/год
  • за селом – 80 км/год
  • в дорозі – 90 км/год
  • по трасі – 100 км/год

Забороняється їздити на автомагістралях зі швидкістю не більше 40 км/год відповідно до їх технічних характеристик.

Діє максимальна швидкість руху легкових автомобілів на дорогах європейських країн.

Алкоголь

Максимально допустимий рівень алкоголю в крові становить   0,5 ‰   .

Якщо рівень алкоголю в крові перевищує допустиму норму, штраф за первинний арешт становить 1002 TRY (98 євро).

У разі повторного затримання штраф збільшується до 1256 лир (123 євро).

Подальші арешти призведуть до штрафу в розмірі 2018 лир (197 євро).

Штраф за керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння становить 4514 лир.

У разі відмови пройти тест на отруєння – штраф 2869 TRY (281 євро).

Якщо рівень алкоголю в крові перевищує 1,0 ‰, справа буде передано до суду.

Для водіїв, які їздять з причепом, максимально допустимий рівень алкоголю в крові становить 0,0 ‰.

Допустимі рівні алкоголю в крові під час водіння в Європі.

Ближнє світло

Близьке світло фар необхідне лише вдень при поганій видимості (сніг, сильний дощ, туман) та при їзді через тунелі.

Якщо під час проїзду через тунелі немає світла, штраф становить 108 TRY (€ 11), а якщо їздите в умовах поганої видимості, штраф становить 235 TRY (€ 23).

У яких країнах Європи використання ближнього світла вдень є обов’язковим?

Перевезення дітей

Дітей віком до 3 років можна перевозити лише з дитячими утримуючими системами. Подушка безпеки повинна бути відключена, коли вона надягається на переднє сидіння.

Діти зростом до 150 см і вагою менше 36 кг не можуть їздити на передніх сидіннях. Ви можете їздити лише на задніх сидіннях автомобіля з системами утримання, які відповідають вашій вазі.

Діти зростом більше 135 см можуть користуватися ременями безпеки, якщо вони не сидять на передньому сидінні.

Штраф становить 108 TRY.

Вимоги до перевезення дітей у легкових транспортних засобах по дорогах європейських країн.

Ремені безпеки

Використання ременів безпеки є  обов’язковим  для передніх і задніх пасажирів.

Штраф становить 108 TRY.

Зробити телефонний дзвінок

Забороняється користуватися пристроєм телефонного зв’язку, не обладнаним технічним пристроєм, що дозволяє вести переговори без використання рук під час руху транспортного засобу.

Штраф становить 108 TRY.

Штрафи за телефонні дзвінки за кермом у країнах Європи.

Штрафи

Штраф можна сплатити готівкою безпосередньо працівнику поліції, який видав квитанцію. У цьому випадку порушник отримує знижку 25% від суми штрафу.

Якщо ви відмовляєтеся сплачувати штраф на місці, вам буде видано квитанцію про оплату, яку ви повинні оплатити самостійно протягом 30 днів з моменту отримання.

У разі несплати штрафу протягом 30 днів стягується щомісячна комісія в розмірі 5% від суми штрафу. Максимальний розмір штрафу в цьому випадку не може перевищувати подвійного розміру. Таблиця штрафних санкцій за порушення ПДР:

порушенняШтрафи (TRY)
Перевищення встановленої швидкості від 10 до 30%235 (23 євро)
Перевищення встановленої швидкості від 30 до 50%488 (48 євро)
Перевищення встановленої швидкості більш ніж на 50%1002 (€ 98)
Недотримання вимог, передбачених дорожніми знаками або розміткою108 (11 євро)
Недотримання дистанції до автомобіля попереду108 (11 євро)
Керування транспортними засобами з нерозбірливими номерними знаками108 (11 євро)
Зупинитися на пішохідному переході108 (11 євро)
Управління транспортним засобом у лівій смузі (при наявності двох смуг в одному напрямку) з вільною правою235 (23 євро)
Недотримання вимог щодо звільнення транспортного засобу, що використовує перевагу дорожнього руху235 (23 євро)
Невиконання вимог та розпоряджень працівників, відповідальних за організацію та контроль дорожнього руху235 (23 євро)
Проїхати на червоне світло235 (23 євро)
З місця ДТП виїхав водій, в якому він брав участь235 (23 євро)
Недотримання вимоги щодо звільнення місця для пішоходів365 (36 €)
Невиконання вимоги зупинитися перед стоп-лінією744 (73 €)
Керування транспортним засобом водієм, який не має права керувати транспортним засобом цієї категорії1002 (€ 98)
Керування транспортним засобом водієм, який не має права керувати документами2018 (197 євро)
Керування транспортним засобом без обов’язкового страхування7 555 (739 євро)

У патрулі ДАІ часто використовує дві машини, які знаходяться на відстані 300-500 метрів один від одного. У першому встановлять радар для вимірювання швидкості, а дані будуть передаватися по радіо на другий автомобіль, який, у свою чергу, зупинить порушників і випише їм штрафи.

Корисна інформація

Бензин

У Туреччині доступний неетилований бензин (95 і 97) і дизельне паливо. Є етилований бензин (95). У великих містах є АЗС.

Екстренні номери в Туреччині

  • Європейський номер екстреної допомоги – 112
  • Пожежна частина – 110
  • Швидка допомога – 112
  • Поліція – 155
  • ДАІ – 154
  • Інформація (телефони) – 118

Обов’язкове обладнання

Обладнання   , яке ви   повинні мати у своєму автомобілі:

  • Трикутник попередження   – необов’язковий для мотоциклів. Повинно мати 2 символи.
  • Аптечка
  • Вогнегасники   – опціонально для мотоциклів

Вимоги до обладнання, яке повинно бути присутнім в автомобілі в різних країнах Європи.

Зимове спорядження

Зимові шини

Використання зимових шин в Туреччині необов’язкове.

Проте, настійно рекомендується встановлювати зимові шини під час подорожей у гірські райони та на сході країни.

Турецьке законодавство передбачає, що автомобілі повинні бути технічно підготовлені до зимових погодних умов (наявність суцільного шару снігу або льоду на дорозі). У цьому випадку потрібна зимова гума.

Штраф за відсутність зимових шин, коли цього вимагають погодні умови, становить 319 TRY (31 євро). У разі повторного порушення штраф становить 638 лир (62 євро).

Шипи

Використання шипованих шин   заборонено   .

Ланцюги проти ковзання

Допускається використання ланцюгів проти снігу, якщо їх використання не пошкоджує дорожнє покриття.

Вимоги до використання зимових та шипованих шин у різних країнах Європи.

Рекомендоване обладнання та інші правила

Використання Анти радар заборонено   . Якщо такий пристрій буде виявлено в автомобілі, штраф становитиме – 2018-2658 лир (197-260 євро). Прилади вилучаються за рішенням суду.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Автомобілі на польській реєстрації.

база номеров мобильных телефонов украины скачать

Малий Прикордонний Рух