Як продати квартиру: створюємо хороше враження і продаємо емоції

Показ квартири . Простими способами можна підвищити ціну на $ 2 тис

  В минулій публікації ми розповідали про те, як правильно встановити ціну на квартиру і дати рекламне оголошення. Сьогодні ми поговоримо про те, як підготувати житло до перегляду потенційними покупцями. У цьому нам допомагають директор ріелторської компанії «Золоті ворота» Олексій Холмецкий і директор АН "Український Дім" Руслан Безуглий.

  Не тільки метри

  Купуючи квартиру, людина вибирає не тільки притулок, в якому він буде жити, а й середовище проживання. Вона може бути як цілком комфортною, так і переповненою проблемами - з сусідами, комунальними службами, ліфтами, сантехнікою і т.д. Ви б погодилися викласти насилу підйомну для вас суму грошей, щоб потім жити в іншому для вас оточенні (наприклад, серед п'яниць і бешкетників) або в запущеній дірі з небажаючим працювати ЖЕКом? Багато людей категорично відмовляються жити в поганому оточенні, навіть якщо сама квартира коштує дуже дешево. Інші погоджуються, але вимагають значних знижок.

  вкрутити лампочку. До приходу потенційного покупця лавка біля під'їзду не повинна бути облуплена і тим більше розламані на друзки. Біля неї не повинно бути гір недопалків, порожніх пляшок і просто сміття - вам і самому не подобається проходити по вечорах повз компаній, які залишають такі сліди. Сам під'їзд повинен бути чисто прибраний (і вже тим більше на очі покупцеві не повинні потрапляти використані шприци і пивні кришечки) і добре освітлений. Лампочки стоять лічені гривні: якщо боїтеся за їх долю, вкручувати можна прямо перед переглядом. До речі, за словами Олексія Холмецького, сильне враження на покупців виробляють будь-які квіти, які стоять на сходовій клітці.

  Що стосується ремонту та фарбування лавки, приведення в порядок дверей, вставки стекол, прибирання і витирання популярних написів зі стін і інших подібних заходів, до всього цього можна постаратися залучити сусідів.

  СЛЕТ ВЕТЕРАНІВ . Якщо у вас в певний час регулярно відбуваються якісь події на кшталт з'їзду ветеранів алкоголізму на дитячому майданчику або безладно хорового виспівування «шансону» сусідами зверху, перегляди треба призначати на інший час.

  Розумний покупець постарається поговорити з сусідами. Домовтеся з душевної тіткою Клавою - нехай під час перегляду випадково зайде пригостити вас шматочком пирога (який ви попередньо для неї спече) і заодно розповість покупцям, які хороші люди тут живуть.

  Створюємо гарне враження: Чистота, простір і світло

  «Ми часто говоримо клієнтам: хочете підвищити ціну квартири на $ 2 тис. - приберіть в ній», - говорить Олексій Холмецкий. Куди б не потягнуло заглянути потенційного покупця, скрізь має бути чисто. Це, здавалося б, аксіома, але тисячі господарів примудряються показувати брудні квартири. Що ви думаєте, коли потрапляєте в таке житло? Правильно - господарі не тільки не акуратні по природі, але ще і ледачі. Що ви відчуваєте підсвідомо? Вірно - брак довіри до цих нехлюям і станом їх барлогу.

  Оголосіть війну непотребу . «На вторинному ринку часто трапляються маленькі квартири. А якщо там в коридорі висять шуби, пуховики і т.д., а в кімнатах купа якихось коробок, створюється враження, що взагалі немає місця », - пояснює Холмецкий.

  Поганий запах. Навряд чи щось може викликати більшу огиду у покупця, ніж неприємні запахи (гірше може бути хіба що обшарпана двері). Після відвідин смердючого приміщення відвідувач буде схильний забракувати навіть ідеальну за всіма показниками квартиру. Тому будь-яке амбре має бути обов'язково або знищено, або замасковано іншими «законними» запахами ( «Якраз варили каву! Чи не хочете?»).

  Якщо не впевнені в тому, як саме візитери відносяться до домашніх тварин, на час показу їх краще видалити з квартири.

  І заодно приховати сліди перебування ваших чотириногих друзів - миски, килимки тощо.

  Як вказує Руслан Безуглий, дуже важливе освітлення. Наприклад, вам пощастило з великою кількістю сонячного світла вдень - ось на цей час і призначайте зустріч. Якщо ж, навпаки, сонячного світла не вистачає, нема чого це демонструвати покупцеві. Тоді краще запрошувати його на вечір, вкручуючи в люстри додаткові лампочки, та потужніший. На вечір призначайте перегляди і в тому випадку, якщо вид за вашим вікном зовсім не радує око.

  купують емоції

  Залиште ілюзії з приводу того, що рішення приймаються на основі суворого аналізу співвідношення доларів і метрів. «Можу сказати однозначно: в покупці квартири емоції, як правило, переважають, - стверджує Олексій Холмецкий. - рассчетливость холодно майже ніхто квартиру не набуває ». Покупця має пронизати: «Я хочу тут жити!» - і тоді він вже сам собі доведе, наскільки ідеально ваша ціна відповідає вашим метрам.

  За словами Руслана Безуглого, в умовах жорсткої конкуренції продавців ви повинні намагатися перетворити свою квартиру в об'єкт максимальної цінності для покупця, особливо якщо хочете продати швидко і за максимальною ціною. А тут без підготовки не обійдешся. Як радить Холмецкий, робіть те ж, що і продавці фруктів на ринку, - натирайте свої яблука.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Автомобілі на польській реєстрації.

Малий Прикордонний Рух

база номеров мобильных телефонов украины скачать