Франція: мігранту-рятівнику відвідувачів єврейської крамниці вручили паспорт

У Парижі урочисто вручили французький паспорт Лассані Батілі, працівнику єврейського супермаркета, що 9 січня врятував групу відвідувачів від нападу радикального ісламіста.

24-річному мусульманину-вихідцеві із західноафриканської країни Малі оформили громадянство за прискореною процедурою.

Паспорт Батілі вручив особисто прем‘єр-міністр Мануель Валльс.

“Мене називають героєм, але я не герой. Я — Лассана. І залишуся собою. Я дуже щасливий. Але водночас, мені тяжко. Я втратив того, кого дуже любив. Нам завжди було весело разом”, — сказав новоспечений громадянин Франції.

Один з убитих 9 січня у супермаркеті кошерних продуктів — співробітник Батілі, 22-річний Йоан Коен.

Радикальний ісламіст також застрелив 3-х відвідувачів, ще з десяток узявши у заручники.

Батілі заховав шістьох покупців у підвалі, а сам вийшов через запасний вихід і накреслив поліції план приміщення, що допомогло в операції зі звільнення заручників.

Про натуралізацію мігрант, який живе у Франції з 2006 року, попросив торік.

Інтернет-петицію із закликом надати Батілі громадянство за прискореною процедурою підписали понад триста тисяч людей.

http://ua.euronews.com/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Автомобілі на польській реєстрації.

Малий Прикордонний Рух

база номеров мобильных телефонов украины скачать