ПЕРЕДМОВА

Пріоритетним завданням, яке сьогодні стоїть перед сучасною шкільною географією, є розвиток творчої особистості учня. Цьому сприяє формування в учнів практичних вмінь і навичок, особливо, розв’язування різноманітних задач і вправ. Вони не лише дозволяють закріпити вивчений теоретичний матеріал уроку, але й розвивають логічне мислення, загальну ерудицію, просторову уяву, здатність учнів аналізувати будь-який об’єкт чи сучасну проблему, що містить географічні аспекти.
У збірнику задачі і вправи згруповано по класах, а в межах класу – по розділах і темах відповідно до діючої програми.
Задачі одного типу, що зустрічаються  у різних  класах, і відповідно відрізняються за складністю, позначені •. Це, наприклад, задачі на визначення місцевого і поясного часу в 7 і 8 класах.
Приклади типових задач, які пропонувались учням протягом останніх років на міських олімпіадах Тернополя, позначені у збірнику *.
Основні типи задач і вправ, знання яких перевіряє державна підсумкова атестація, виділені.
Якщо біля задачі використовуються  одночасно два або три символи, наприклад, * і , то такий  тип завдань зустрічався і на міській олімпіаді, і на державній підсумковій атестації.
Автори збірника сподіваються, що він допоможе вчителям у повсякденному викладанні географії, у проведенні шкільних олімпіад, а старшокласникам у підготовці до випускних іспитів і ЗНО.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Автомобілі на польській реєстрації.

Малий Прикордонний Рух

база номеров мобильных телефонов украины скачать